Повернення та відшкодування
Дякуємо, що обрали наш магазин вин. Ми цінуємо вашу довіру і хочемо, щоб ви були повністю задоволені своєю покупкою. Якщо з якоїсь причини ви не задоволені замовленням, будь ласка, ознайомтеся з нашою політикою повернення та відшкодування нижче.
Повернення товару
Ми приймаємо повернення не відкритих та неушкоджених винних продуктів протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. Щоб мати право на повернення, товар повинен бути у своїй первинній упаковці з усіма запечатаними елементами. На жаль, через специфіку продукту повернення відкритих або пошкоджених пляшок не приймаються.
Відшкодування
Після отримання та перевірки поверненого товару, ми повідомимо вас електронною поштою про затвердження або відхилення вашого запиту на відшкодування. У разі затвердження відшкодування, кошти будуть повернені на первинний спосіб оплати протягом 7–10 робочих днів. Зверніть увагу, що вартість доставки не відшкодовується, за винятком випадків, коли повернення здійснюється через нашу помилку або дефект товару.
Як оформити повернення
Якщо ви бажаєте повернути товар, будь ласка, зв’яжіться з нашою службою підтримки, вказавши номер замовлення та причину повернення. Ми надамо вам необхідні інструкції та номер авторизації для повернення.
Обмін
Якщо ви бажаєте обміняти товар на інший, будь ласка, скористайтеся процедурою повернення, а потім оформіть нове замовлення на потрібний вам продукт.
Контакти
Якщо у вас виникли запитання або зауваження щодо нашої політики повернення та відшкодування, звертайтеся до нашої служби підтримки. Ми завжди готові допомогти та забезпечити вам комфортний досвід покупок.